Bussutflykt

Förra veckan bad mamma om hjälp med däcken eftersom att sista bytdag var i torsdags. När jag sedan ber om skjuts till sickla nu så säger hon glatt "nej men jag har ingen bil" herregud tänkte jag vad har nu hänt har den pajjat rejält! Nej då visar det sig att hon inte bytt till sommardäck så idag ska vi åka tunnelbana, tvärbana samt buss. Jaja blir lagom intressant ;) haha


I sickla ska vi köpa badbraxor till lilleman samt ett till album så jag får plats med fotona =) Snart kan vi beställa hans tvåmånaders bilder också då han faktiskt fyller tre om fyra dagar =) Tiden bara flyger iväg, tycker ni inte?

Tog förresten en promenad till affären idag då lilleman började gnälla utav trötthet å han total slockna direkt och har nu sovit en halvtimma =) Skönt för honom att slippa vara sådär övertrött tycker jag =)

Nu ska jag äta brunch =))








Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad söt han är! :D

Postat av: Ruby o Milo

men dra mig baklänges vcad söt han är:) urgulligt linne oxå:)



Hitta ni några fina brallor?

Ja är supernöjd med den nya vagnen:) Milo gillar oxå:)

kram

2009-05-02 @ 18:50:28
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Åh vad han är fin! :)

2009-05-03 @ 20:52:48
URL: http://afroditeforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback