Barnfri 16 timmar

För det första - GUD så jag saknade min plutt! Men var faktiskt skönt att kunna sitta ned, ta det lugnt och bara prata helt ostört. Plus lite alkohol på det =) Men har även kommit fram till att krogen inte är något för mig. Hade dunder trevligt hemma hos Michamela men när vi sedan klev in på 54 så började det sakta men säkert bli super trist. Åkte faktiskt för att käka redan efter två timmar =P

Efter det var jag självklart supertrött MEN hade lyckats blivit övertalad om ett annat party. Så haka på F men vi drog till honom istället med tre utav hans.. något onyktra vänner? Nåja runt 5 lyckades jag åtminstonde somna! Vakna utav klockan 9, halv 10, 10 sedan 11 drog jag mig upp för att åka hem.

Lukas som trodde sig bara varit ifrån mig fyra timmar (sovit restrerande) hade knappt märkt något =P Men dagen har gått åt till mys i af =) Fått massa pussar och en STOR kram! Min lilla pojke så himla mycket kärlek.

Nu är mitt tillstånd.. nja haha är mör i kroppen man känner att man inte är van. Skönt nog sluta jag dricka runt halv 11 igårkväll bortsätt från en drink som tog mig 1 - 2 timmar att få i mig. Så jag somnade helt nykter. Sånt gillas!

Nåja nog om ovanlig lördag =) Blev inget vaccin i fredags, var slut. Och både jag + nadims mamma var för trötta för att åka hem och skriva kontrakt så ska väl dit imorgon eller tisdag :)

Nu sover pluttis och om knappt en timma börjar bones, älskade bones!

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer och sonen Lukas

Hehe så kände jag också när jag var ut. Krogen var inget för mig :) Jag åkte också hem efter ett par timmar. Jag tror man ändras till nått bättre när man får barn :)

Postat av: Lina

halkar in :) Vilken fin blogg du har! Såg att du väntar barn och tänkte passa på att tipsa dig om tävlingarna jag har i min blogg, där du bla kan vinna ett presentkort på 250 kr hos Kiddoz.se eller en massa läckra virkade frukter!



Hoppas allt är bra med dig? O hoppas det är okej att jag lägger till dig bland mina favoriter? Flr här kommer jag absolut titta in igen :)



kram Lina

2009-11-17 @ 11:16:47
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback