PA - Nostalgi!

Tittar in en snabbis =) Vi har varit hos min bror idag och hälsat på. Kikade in nya lyan.. ja ungkarlslya kan man kort säga ;) haha

Åå skrev inlägget för längelängesedan.. hur som helst lite nostalgi, de gillas! Kaffe är min vän Kaveh, inläggen är från självaste N! Här hade jag ingen som helst aning om vem han var, trodde jag i af.  

2008-02-07 22.25
Tja Kaffes (?) kompis ^^
asså det kanske bli lite ändrat men vi hade tänk på att dra först till nivå 22 och föra där sen hade vi tänkt att ta honom till den där nya klubbe som heter sthlms nattklubb eller något sånt skit, verkar nice, men om du vet något bättre så va inte blyg ^^


Vad jag svara är mer än en gåta för det finns inte kvar ;)

2008-02-07 22.31
Haha if you say so. Hm alltså tycker att stället egentligen var ett skitställe men de är ändå soft för de är happy hour där.. men jag tänkte typ annars att vi tar honom till berzeli? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback