Ingen dator!

Rättelse - ingen fungerande dator. Mammas går mig på nerverna (för tillfället fungerar den fin fint) och min är ännu inte lagad.. MEN i helgen ska jag iväg å lämna in den tack å lov :) Hoppas på att dem ger mig en fungerande dator tillbaka. Tredje gången nu sedan första gången, har inte fungerat sen dess.

Hur som haver =) Igår vaccinerades Lukas vilket har lett till lite gnällig bebis. Eller gnällig och gnällig han har ont vilket är förstårligt. Min lilla pojke! Men han har tack o lov *peppar peppar* bara haft 36,7 i temp som högst :) Han fick lite alvedon nu på kvällen också emot smärtan.

Idag var det tänkt att vila massa hemma men for iväg en snabbis till Farsta också då pluttis blev alldeles för uttråkad utav endast mig som sällis. Men var skönt att komma iväg lite ändå!

Just det i måndags var de BVC Lukas väger numer 9350g och är 71cm lång :) Han har gått över 70 sträcket nu stora killen! Han dricker även sen någon vecka tillbaka i sugrör, fast de kanske jag har berättat?



Lukas myser i vagnen efter badet för en vecka sedan, å bada måste göras nästa vecka! Måste även inhandla armpuffar till min stora kille.

Nu är det natti natt för lillemen :) Jag borde plugga men är helt slut. Utgången i lördags sitter fortfarande kvar i kroppen tippar jag på! Natti natti :)






Kommentarer
Postat av: Annie - mamma till Emil

Min Emil blir 6 månader idag och är lika lång, om inte längre än Lukas :O Fan vilken stor bebis jag har, haha. Kram

Postat av: Annie - mamma till Emil

Jo Emil ligger nåra snäpp över. ;) Msn? eller Facebook? :) Kram

2009-11-18 @ 23:16:11
URL: http://annieviktoria.blogg.se/
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

den 26 :) kl 18.00 :D:D:D

kramar

2009-11-18 @ 23:54:20
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Jennifer och sonen Lukas

Nää jag har inte heller varit speciellt intresserad utav krogen. Här på Åland är iofs inte utbudet speciellt stort så då tröttnar man rätt fort, hehe. Men det är alltid samma sak när man går ut oavsätt var man är. En enda stor köttmakrnad!



Vilken otroligt söt bild :)

Kramar

2009-11-19 @ 07:59:14
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Postat av: hallonmamma

Livet utan dator är ett hårt liv, Haha. Nej, men jag är verkligen totalt beroende av datorer.



Var det vaccination mot svinis har tog?

2009-11-19 @ 08:50:04
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Adams mamma

haha det är konstigt hur man tänker..

Jag ska se new moon och mamma ska ha Adam :) Du då? <3

2009-11-19 @ 10:47:58
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback