Ingen ny kamera - än!

Jag beställde aldrig den där igårkväll utan kikade runt i Farsta idag :) Fastnade för en digiatalkamera som liknar en system men aa det är ju massa saker som skiljer som jag dock INTE förstår haha. Han i affären tyckte nog att jag var lagom lost i space. Men men :) Det är i af en Nikon L100 tror jag? Skrev upp tre så nu minns jag självklart inte =P Blir nog till att åka till Siba och köpa då jag inte vill beställa helst. Men det blir ett par hundralappar dyrare dock..

Hur som helst så väntar elgiganten - inlämning utav dator samt Ikea imorgon :) Brorsan ska ha nytt golv! För tillfället så slockna nyss lilleman vi har haft finbesök hela kvällen utav Pess. Ninninor å Asib var även här en stund =) Vi gjorde egna tvålar samt lussebullar! MUMS

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback