Killar, snubbar, män?

Nästan alla mina vänner utav de manliga könet frågar hela tiden om jag inte ska träffa någon ny eller träffar någon i smyg osv men kan säga kort och gott - NEJ. Eller det är lite mer invecklat dock. Men i det hela så träffar jag ingen och där trivs jag bra. Jag känner att Lukas fortfarande är så liten och för mig är det viktigast att han får en relation med sin pappa innan han ska få någon "låtsas pappa". Jag vet att det låter skumt för det kan ta evigheter innan N tar sitt ansvar och börjar inse saker.

Men jag antar väl att jag fortfarande håller hoppet uppe om honom. För jag hoppas verkligen att han får en vändpunkt snart - för lukas skull! Jag orkar inte ens bli arg på honom längre då han ignonerar mina samtal i dagar pratar bort allt då vi ses och jag frågar honom osv. Det är inte värt att jag blir förbannad så ska vi börja tjaffsa och inte prata på massa dagar tack vare det. Vi har faktiskt kul då vi träffas, pratar minnen skrattar etc det funkar. DÅ i af för stunden. Och det är synd för han är bra med Lukas, DÅ för stunden. Nej han är förresten inte bra, han är underbar med Lukas.

 

 





Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

Jag hoppas också att tar tag i saker o ting snart. För Lukas skull. Men det kanske kommer när N blir lite äldre och visare? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback