Solsken =)

ååå va jag längtar tills alla VAKNAR. Ja klockan är halv 1 och min kära familj sover .. eller jag och lukas är såklart igång haha men mamma och bror vill inte vakna! Brorsan har även glömt sin telefon borta hos en vän så terra honom med telefonsamtal går inte det heller!

Men men sagta men säkert kanske dagen börjar rulla får vi hoppas =) Vill iväg och pilla på min kamera nu och lämna in datorn! Vill INTE ha tillbaka en ickefungerande dator denna gång. Ska även be dem förlänga garantin då den inte funkat på hela tiden jag fått tillbaka datorn! Blir så arg men men nog om det :)

Idag är en bra dag inte sant! Vi har sol för första gången på väldigt länge.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

men där är ju hur många modeller som helst.. utan hjärtat med :)

Postat av: Adams mamma

Okej det låter bra :D Det var ett av mina krav också det var därför jag köpte den senaste canon kameran så att jag kan filma i HDkvalite, man måste ju kunna fånga minnen på film också sånt är overdeligt :D Filmade Adam mycket när han var bebis också men inte lika fina filmer hihi.. <3<3

2009-11-21 @ 19:10:45
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback