SWEEEET!(!!!!!!!)

Nu är jag NÄSTAN ikapp med plugget. Bara några få uppgifter kvar å så en SUPER jobbig ekonomi blää historia sak som ska in! SEN har jag bara min muntliga examination kvar.

I företagsekonomi B ska jag bara kompletera en sak sen så ska inte nästa uppgift in förän om typ 10 dagar eller något sånt.

Känner mig lagom trött i skallen ska ni veta ;) Men nu väntar sängen känner att mina uträkningar ändå bara blir fel för jag knappt kan slå in siffrorna rätt!

När jag är helt klar med A kursen ska jag söka en annan kurs med bokföring å aa något mer hette den!







Kommentarer
Postat av: Adams mamma

usch, jag har matte B på 5 veckor & det är sjuk mycket varje dag så jag ligger redan långt efter & första provet är imorgon..



Okej hon svarade aldrig på mailet eller?

Vad hade hon för blogg?

Hm va skumt att han verkar skämmas över det! Har han inte frågat om du vet något om vem som sagt det till henne!

Postat av: Hallonmamma

Jag vill spy när jag hör företagsekonomi. Bokföring är däremot lättare :D

2009-11-05 @ 10:34:02
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Maria

haha vaddå ? Du berättade ju att sofia hade pojkvän som kommentar på min blogg :O :O

2009-11-05 @ 11:22:48
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback