Underbart väder, inte sant?

Nej fyfan! Mitt hår (även jag) avskyr detta väder... å jag orkar verkligen inte ha uppsatt. Vilket inte är likt mig alls då mitt hår är aldelles för kort! MEN nog om de ;)

Hade en suuuper trevlig dag igår. Först var vi över hos Pess för att spilla lite tid på en fika! Efter det åkte vi hem till Alex där vi läs jag blev bjuden på middag och en massa prat! Det var verkligen jättekul att träffa honom igen efter så här lång tid :) Fick även massage så idag mår ryggen NÅGOT bättre.

Min kamera har kommit också, wiho! Så ska strax pallra mig iväg och hämta den! Sen ska vi åka in till stan där jag lämnat in datorn på lagning igen. Sedan så kommer kvällen återigen spenderas hos A!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback