Juletider

Denna dag har varit totalt katastrof men ändå så underbar. Och det sistnämnda finns det såklart bara en annledning till :) Lukas slocknade åtminstonde vid tio ikväll och efter det har jag kikat på resor, hittat en perfekt julklapp och lite annat smått.

Ni anar inte hur bra jag mår just nu. Känns inte som om att jag lever mitt liv längre det går verkligen inte att förklara hur bra allt funkar just nu. Känns som om det varit såhär sen ja flera år tillbaka känns verkligen inte som att min nu vardagliga verklighet egentligen bara har funnits i två veckor.


Hos mormor nov 2010

 

Just det ullared också! Minns helt ärligt inte vad jag köpte mer än leksaker? Jo ett par julklappar men mer än så blev det inte =) Men allt är nog julklappar? Bortsätt från någon lampskärm och en skjortsak till mig.. så det kommer väl upp både bilder och priser på mina kap därifrån =) Ska försöka åtminstonde!

Å på tal om Ullared så ja det var nästintill perfekt.

Ne jag har hamnat i något skumt koma just nu =) haha! Måste ta mig en dusch så att jag kan sova strax.





Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback