Inköp på listan

Vardagsrummet har inte så mkt kvar! Lampan i taket ska upp så fort F kommer hem =) Den ska borras etc så jag överlåter det helt till honom. Sen ska jag köpa en expedit bokhylla och ha på tvären och gardiner. Tre tavlor på Lukas ska också upp i svartvitt ovanför :) Kommer att bli super! Däremot tillåter inte ekonomin allting på en gång så får bli lite i taget.



Köket däremot är lite med akut. Ska verkligen försöka ta mig till Ikea nu i veckan och inhandla tyget :) Kanske orkar man ta en sväng imorgon.

Hallen ska det monteras en spegel, hatthylla + krokar. Jag saknar bara skruvar! Innan hade jag tänkt ha den på ett ställe där dem ska byta tapet men har nu  bytt plats så detta ska också göras så snart som möjligt :) Funderar på att ha någon väggtext också över byrån. Å så behövs det någon sittpuff/pall!

Mitt och Lukas rum väntar jag längst med :) Jag behöver en ny större säng samt sängbord till detta. Lukas behöver ny säng så småningom och det är efter den jag kommer att inreda också så det väntar nog längst utav allt skulle jag tippa på. Har ändå lång tid på mig att fixa dära :) Blir till att ha som lekrum då man gör mat eller har flera barn på besök sålänge! Det ligger nämligen intill köket.

Nu har jag fått ned lite tankar tycker jag ;) som ni ser är jag långt ifrån klar :) Tippare på att det kommer att ta något år, åtminstonde med min tillfälliga ekonomi. Men det beror väl helt på då jag börjar arbeta på heltid igen också! Dock vill jag utomlands i sommar och så har jag ett körkort som ska betalas då det väl är dags.

Over and out -

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback