Mysdag

Idag har vi ingenting planerat alls! Jätte skönt att bara slappa ska ni veta =) Var nyligen ute på promenix med lilleman så att han slockna. Egentligen ska en vän komma över MEN alla barnlösa människor verkar sova halva dagarna ;) haha så vi får helt enkelt se hur det blir med de =)

Jag har kommit på ett jättebra sätt att göra om stolarna också där med tyget! Trodde att jag skulle behöva sy men icke ;) melle smart ibland det gillas! Sen ska Adam hjälpa mig med att slipa å måla =D Är han inte alldeles FÖR snäll? Jag har allt riktigt braiga vänner =)


Kommentarer
Postat av: Jennifer och sonen Lukas

Hahaha jaa men visst :D USA är riktigt bra när det gäller sånna saker :P Det är något vi här i norden borde ta efter :P



Ååh spännande!! Det blir defenitivt en grej vi måste prova nästa gång det blir sverigeresa :D Jag önskar dom kunde fixa ett lekland här på åland också. Finns inget att göra med småbarn här, väldigt trist!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback