Det är flipp chill!

Ni får ursäkta men jag lever i någon skum oas ATM. Livet ser ut som följande. Torsdag - jobb, Fredag - jobb, Lördag - jobb, Söndag - jobb, Måndag - Tuben och middag @ Mami, Tisdag - jobb, Onsdag - jobb, Torsdag - jobb Fredag - jobb X två (morgon och natt). Lördag är jag ledig. Fast dem vill att jag ska jobba. Men då är det kalas!

Meeeeeen jag ska inte klaga. Jag har kul på jobbet som ni vet :) Jag trivs. SUPER. Snart blir det min sista kurs också. Sen är man K L A R. Eller nja, typ. Jag minns inget sedan förra vecko-kursen som jag gjorde februari 2008. Men det ska nog gå bra inte sant?

Det är mycket jag inte minns ska ni veta. Detta har jag dock kommit undan att berätta.

Sen händer annat i livet också. Fick en riktig flashback på jobbet idag. Men jag försöker att inte dra några slutsattser, jag vill verkligen inte tro det så. Vi stryker det? Skitbra.

Lukas utvecklas också massor just nu. Ord som ploppar upp han förstår mer och mer. Han gör knäppa saker såsom att lägga nudlar på en kaka och sedan äta? Jaja barn är ju barn haha

Mamma har köpt ett landställe, en kolonilott. Ca 20kvm + 10 som ska isoleras också. Sedan är det väl en tomt på 60-80kvm kanske? Lukas älskar det i af. Men jag måste bygga staket. Det blir min infyttningspresent de.






Kommentarer
Postat av: Madde Rubin

ååååh vart e kolonilotten? gud vad mysigt!

2010-06-10 @ 06:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback