U N D E R B A R T

Vi har fått dagisplats. 18 Augusti. På falkboet. Vi får bestämma öppettider, typ. DET är härligt. Inatt kommer jag sova gott. Eller nästan i af :) A vill att jag ska jobba MEN har ingen barnvakt, känner mig lite dum. Men går det inte så går det inte ..

Var hos läkaren idag igen med lilleman för återkontroll. Han är FRISK. Åtminstonde för tillfället *peppar peppar*. Snackade lite om hans utbrott han får också. Alltså blir han arg, då blir han ARG direkt. Som en smäll. PANG. Typ .. Så det blev remiss till en barnmottagning som aa jag förstod inte så mycket men hela grejjen var att Lukas i af ska få träffa en psykolog. Så får vi se därefter!

Sitter ATM vid mammas stuga och tokmyser med myggen. Men det är lite mysigt i af haha .. Ska snart kliva hemmåt tror jag. Eller till mamma i af. Ska nog ta å ringa ett samtal till sötaste också :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback