Mer shopping

Byxerna från polarn var en besvikelse .. det är verkligen inte den fina gröna färgen som visas på hemsidan!Men men hittade lite annat roligt på zara =) Blandannat ett par shorts som dem glömde att avlarma!? Så jag ringde dit idag å fråga hur jag skulle gå tillväga vill inte bara gå in i butiken så tror dem att jag försöker lura. Men hon sa att jag skulle göra det .. men jag kmr troligtvis be någon annan att gå in och hämta ett butiksbiträde haha =P

Det blev hur som helst ett par shorts 179:-


Och en t-shirt - älskar baksidan "Simply amazing" 99:-


Å så en till T-shirt - "my mum is prettier than your mum" 79:-


Köpte i större, läs enorm storlek! Haha men kändes onödigt att ta den storleken han har nu dvs 9 - 12mån och 12 - 18mån var slut så fick bli 18 - 24mån. Visserligen ska han ha de i sommar men tror inte att han hunnit växa SÅ mycket tills dess. Men tröjjor kan enligt mig nästan aldrig vara förstora!




Kommentarer
Postat av: Therese Mamma till Liam

var hittade du dem där tuffa tröjorna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback