Snart får vi en efterlängtad helg! =)

Sitter på jobbet, i vanlig ordning såklart! Men ikväll ska mamma hämta skrutten på dagis så vi ska sova kvar hos henne inatt. Tror att jag bör avsluta min vårstädning där hemma som jag påbörjade förra helgen? Fyllt mammas hall med både skräp och "upp på vinden saker".

Hemma orkar jag nog inte köra någon riktig vårstädning, detta i kombination med att jag är fast besluten på att köpa huset? Egentligen orkar jag nästan inte flytta enbart för att jag inte orkar ta tag i problemen som kommer att bli. Såsom att jag ska skriva ut N från kontraktet, vilket leder till att jag måste träffa honom, se en sådan människa i ögonen.. behöver jag uttrycka mig mer?

Nåja de löser sig! Ska skriva över kontraktet på en tjejkompis nämligen därav allt strul. Vi får hoppas att det löser sig helt enkelt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback