better than ever

Så nu är jag hemma :) haft en super trevlig dag med michamela på stan! <3 Blev lite shoppa till fredag :) hittade TILLSLUT haha en ny topp :) sen blir de skärp i midjan och ett jätte sött halsband! Bilder kommer väl lördag dag någon gång haha! Sen måste jag köpa "party feets" för tänkte gå in mina skor från Spanien och ja, dem är verkligen inte sköna haha! eller inga skavsår i af =)

Nu har jag efter stan då, tränat! Så himla skönt. Visst är det jobbigt ibland men då äre bara att bita ihop lixom :D Det är ju så himla skönt efter så hihi =) Tänkte städa lite nu innan mamma kommer hem och sedan duscha :) Sen blir de väl käk för min del. Eller ska gå och handla mat först kanske? haha! Mamma kommer väl inte hem än på några timmar så får fixa allting själv men men vad gör man inte!

Kommentarer
Postat av: Fia

HAHA! Ursäkta att jag inte är stammis på donken då! Hahah ;D

Postat av: Michaela

Ja TILLSLUT(!) hittade du en top :p

2007-11-26 @ 21:37:20
URL: http://michaelal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback