Nyvaken?

Usch så jag vänt på dygnen. Visserligen kanske det inte är så hemskt att somna runt 2 på natten men ska man upp klockan 6 är det de. Och jag går ju nästan upp runt 6 varje morgon i plugget så måste se till att få fart på mina vanor igen! Men det får som sagt bli efter helgen.

Så, idag var det ju hem till Emma och typsiskt har jag fått ont i halsen! Men jag klarar mig måste ju gå dit och fira. Får hoppas på att det inte blir värre bara:) Egentligen skulle jag helst bara krypa ner i en säng med massa godis och annat onyttigt och se en riktigt bra film eller bara tonvis av las vegas avsnitt kasnke? Fast jag tycker verkligen inte mo att glo på film själv så den planen får skippas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback