åå blir galen!!!!!

Alltså sveriges s.k försäkringskassa är ju helt totalt värdelös! Anmäla föräldrapenning är rena rama djungeln. Blir snart galen! Först när jag kom in och allt verkade vara frid och fröjd så kunde jag inte ansöka av pappans dagar för aa någon jävla idiot annledning men vafan han finns ju inte ens med i bilden? Och de uppmanar ju en att börja ansöka i tid för att de själva är så sega! Och inte nog med det nu funkar inte min e-legitimation så tänkte jamen då ringer jag dem å slussas vidare överallt. Tillslut fick jag prata med någon tjej som ger mig svaret "ja men då skickar jag ut blankett" ......... kommer ju få samma jävla svar igen när jag skickat in den ytterligare en gång! Blir galen USCH försäkringskassan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback