en glad sjukling

Hejsan, är dunder sjuk typ men ville bara titta in en snabbis =D

hur mår ni idag? Jag mår faktiskt lite bättre just nu men det går helt upp och ner.. Mamma kommer dock med panodil eller dylikt till mig snart så att jag får ner febern iaf. Ska ju till nya flex här i skarpnäck! Förhandstitt typ =D riktigt nice!!! Ska dit med Lisette och hennes mor kolla lite snacka lite osv

Annars idag blir de väl kasnke lite plugg? Vill ha något mer gjort tills imorgon.. känner att projektet bör bli färdigt nu? orkar inte skjuta fram det lilla som är kvar längre!

Hoppas alla ni är krya och friska i af :) Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://annagotland.webblogg.se
Ja men det tycker jag, man måste uppleva pulsen från sommargotland någon gång!
Jadu, jag skall till Irland i Juni men sedan blir det sommarjobb, så jag håller på att söka det nu, sen skall ju jag känna av den där pulsen så mycket som möjligt :D

2008-02-21 @ 18:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback