trött och hängig eller konstig baksmälla?

Heej alla glada :)

Är grymt trött idag.. blev lite väl sent igår haha! Men ikväll - tro de eller ej! så blir det en nykter kväll för mig =) Ska ju faktiskt jobba imorgon och jag tänkte vara liiite pigg då! hehe :) Igår hade vi grymt trevligt väldans mycket snack de kan bli när fyra flickor är samlade med vin tillsammans haha.

Dock så har jag grymt ont i axlarna så behöver massage, någon frivillig? Täntke även dricka en massa kaffe så att jag piggnar till lite granna :)

ååå så äre jobbet nu snart också haha vad jag inte orkar skulle verkligen inte sitta fel med att ligga i sängen hela dagen men men! det blir ju trevligt så fort man kommer dit :)



Vet ni vad som mer hänt idag? hehe borde väl inte ha hänt så mycket med tanke på mina sena uppgångar men i af! Camilla ringde och sa att dem skulle fixa så att vi får vara en dryg timmes resväg ifrån varandra! Alltså det är HUNDRA att vi får vara så nära varandra förstå min lycka? Shit helt amazing vi åker snart. Och jätte gullig tjej, Therese som hjälper oss med allt de hära haha "ta inte första bästa familj, ni är svenskar och är eftertraktade i USA! Låter strålande då kan man verkligen ställa krav som egen bil, badrum etc =))

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: va trist! jadu blir väl mes tumgås med kompisar :) självdå?

Postat av: Tobias

svar: nice vad för kurs ? =)

2008-02-15 @ 22:16:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback