En vanlig vardagsmorgon!

Oj vilken natt jag haft! Har haft en gnagande ond känsla i ryggen och stickningar ner i låren och hemska förvärkar men ja ingen bebis haha! H*n där inne verkar bara vilja retas lite ;) men aa bara att stå ut snart tittar h*n väl ändå ut så =)

Sova kunde jag ju inte heller å så skulle jag ständigt vakna utav denna värk vilket ledde till att jag mådde hemskt illa också! Nej usch nog om negativa vibbar hära nu är det ny dag och vi ska vara glada =)

Har tagit lite nya magbilder så tänkte bjuda på dem sen men vill göra något med dem typ en ram eller något.. ska försöka trixa lite i photoshop men det lär ta ett par timmar med mina kunskaper haha!

Ha en fin morgon nu allihopa och en riktig trevlig dag =) termometern här hemma visar i af nollgradigt så vi kan ju hoppas på plus idag kanske?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback