I've been out!

Och jag tänker inte göra om det! USCH VAD KALLT DE ÄR UTE :| fick världens chock. Nej imorgon och måndag blir till att stanna hemma, får se om kroppen orkar jobbet på tisdag men vi kan ju hoppas. Har inte riktigt bestämt mig fall jag vill jobba två eller tre veckor till.. men det kan jag ju iförsig bestämma utmed tiden :) Får ju se när min lilla bebis vill ta å titta ut också!

Var ner en sväng på närpuben å snacka lite skit m. mamma å hennes vänner å så kom Hanna förbi också trevlans trevlans! Har dock lärt Hanna att hon tjänar massa pengar på att beställa en flaska vin istället för glas hela tiden då flaskorna där bara kostar 150 kronor =) Men efter kvällen så har hon i af lärt sig det ;D hihi

Nu ska jag snart kila i säng, även fast det kommer dröja 4 -5 timmar innan jag somnar. Skönt att ligga ner å vila bara.

Vad har ni gjort denna lördags kväll då? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback