Pusskalas

Jag hade världens mest gulligaste nattning idag! Lukas vände och vred sig gnällde osv då vi läste den vanliga boken. Så jag slutade efter halva och börja istället sjunga och klappa honom på ryggen då han genast blev lugn =) Sen så skulle jag pussa honom godnatt å självklart blir man överfallen med en massa pussar! Sen skulle han fortsätta vända på sig å så tillbaka för att garva lite å så höll han på så vartannat pussar och vänd sen garva!

Men runt kvart över tio sov han så gott så =) Nattningen tog däremot nästan 20 min!

Efter det så skicka jag iväg ett mess till gamla chefen och fråga om det fanns möjlighet att jobba en natt/helg då jag verkligen är i behov utav pengar nu då jag bara får mammapenning utav FK och ska flytta. Och vet ni vad? Jag måste ha den BÄSTA chefen som finns!

Ser fram emot att jobba lite :) Kommer ändå hinna träffa Lukas lika mycket men med några tusenlappar extra i fickan! Känns grymt.

Nu väntar sängen för imorgonbitti närmare bestämt klockan 8 så ska vi vara i huddinge för att vaccinera Lukas mot influensa :)

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback