Morgonstund har guld i mun, eller?

Lukas trött och vaknar. Lukas ska bara vara uppe i min famn och jag ska bara stå upp. Jag är dundertrött och allting snurrar. Lägger oss ned med välling och äter. Innan klockan var 11 så har Lukas druckit tre flaskor välling, första starta vid 6 snåret.

Lägger Lukas i vagnen och vaggar denna. L u k a s  s o m n a r  k l o c k a n  1 0 . 4 5

Ställer klockan på 12 somnar runt 11 vaknar 11.10. L u k a s  v a k n a t.

Hoppas han trivs lite hos Nadim och dem då tar jag en nap är helt slut! Vet inte varför jag har faktiskt sovit hyffsat inatt!

Om ungefär en timma så kommer i af Lukas farmor och hämtar! Ska fixa det sista nu ;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Åh skall han vara hos Nadim!? Spännande :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback