@ Mami

Vi är som sagt fortfarande här. Dels för att jag jobbar och barnvakten bor next door med mammsen. Dels för att jag inte tagit mig tid till att storhandla och är alldeles för lat för att gå till närbutiken och handla själv. Dels också för att man blir så otroligt bortskämd när man är på hemvisits. Jag fullkomligt älskar att vara här.

Friheten att ta en dusch när man känner för det? Eller nja typ i af. Eller bara friheten att sätta sig i soffan och kunna glo på tv åtminstonde tio min innan lilleman blir uttråkad.

Ja här finns det frihet och man blir servad med middag. Ibland undrar jag vad jag tänkte då jag flyttade?

Imorgon ska jag ringa till huddinge kommun och tjata till mig dagisplats på det andra dagiset jag hittade. Vill verkligen ha där, så mycket mindre stress. Å håll tummarna för oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback