Godmorgon!

Hejsan!

Så var det tisdag och har jag hunnit plugga det minsta? Nej.. har verklige inte gjort nånting legat och vridit mig i sängen i dryga två timmar. Tänkte dock att de var dags att gå upp nu klockan börjar ju bli väldigt sent hehe :)

Så snart tänkte jag då börja fixa mig lite, ska ju möta madde i skogås så att jag får mitt leg :) Passet har jag ju tappat.. smart va? haha typiskt mig! Sen blir det hem att fixa sig inför jobbet, byta kläder etc :) Ska även hämta ut mina stövlar hos skomakarn är ju sådär än 3 dagar sen.. :/ hoppas han inte blir allt för arg på mig (A) hehe Sen är det ju jobbet! Så otroligt skönt att bara fly dit just nu, ingen som verkligen känner än eller ens problem så man slipper alla dessa jobbiga frågor. Tillskillnad från mcdonalds där alla ska veta allt om allt och där jag även får höra en del rykten å ja de är så himla mycket där bara som jag inte orkar med!

Nej ska fräsha upp mig lite, vill hinna med en dusch också och äta lite :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback