I´m home!

Hejsan!

Nu kom jag hem ifrån mickan. Eller aa för någon timme sedan eller två (A) haha men har slagit in klappar samt ätit mat! Igår hade vi jätte trevligt måste jag säga :) Ska eventullt till haninge idag också vilket kommer bli grymt mys. Kanske inte är ute i lika sen tid då heller (A) haha kom ju inte till stan förän 1 igår :) men men! Trevligt var det i af :)

Just nu väntar jag på mamma så att jag kan åka till Ica för att hämta ut lite mer paket som ligger och väntar! Efter det så får jag se hur kvällen slutar. Var bestämt att busa hos eleonor men alla verkar lite halvtröga hahha så får se =) Kan ju eventuellt bli haninge ikväll igen eller utgång men som sagt man får se hur det slutar!

Ska nog inte dricka alltför mycket ikväll i af :) haha! nej men sova hemma blir det absolut :) ska upp tidigt, julstädning och ner med julgran osv allt aa massor att göra som sagt! plus att jag ska baka typ lussebullar strykande åtgång chokladkola sen får mamma sköta knäcken å kolan ;D haha! Ischoklad kanske jag även klarar själv? får se hur det blir =) massa gott i af!

Duschen kallar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback