Jag vill också!

Hejsan!

image207Nu kommer den där ångesten. Man känner att kylan börja glida in lite försiktigt och snart är det ju vinter. Vad ska man dela vintern med om inte en pojkvän? Först julen - ingen att köpa julklapp till. Nyår - ingen nyårskyss från någon man verkligen är riktigt kär i. Sedan har vi alla hjärtans dag - ska man vara tvungen att pina sig igenom en middag med en kille man inte håller kär? Gud vad är de här! Jag vill vara kär. Sådär riktigt kär som man bara kan vara nåra få gånger. Sådär på riktigt :) när det pirrar i hela magen och man får fram ett leende av att bara tänka på personen. Men vart är han? Inte i mitt rum just nu i af (A) haha :D nej men allvarligt! Jag vill bli kär. Riktigt kär. Jag vill vara med om kärlek som håller och inte dör. Jag vill känna den där riktigt känslan när de känns som att man kan vara med en person och vara riktigt lycklig kär och galen hela livet.

Men ja.. det kommer väl :) nångång. Man ska aldrig tappa hoppet i af :) För jag kommer att bli kär .. nångång!

PUSS

Ps; Linda babe! Du kommer att klara dig =) hihi vi får ses mera utanför jobbet bara! Kommer sakna ihjäl mig efter dig annars ju :) Och dock är inte min sista arbetsdag förän den 9 januari så :D hihi Saknar dig gumman! ses snart I hope :) Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback