jag är ju sämst! haha

Tror faktikst att det är den tredje dagen bara den här veckan som jag försover mig! Hur i helvette går det ihop? Helt seriös! Vaknar inte av klockan eller någe.. mamma väcker mmig inte ens :O haha ia f! Ska nog sätta i batterier i min gamla väckaklocka och testa den igen =) Måste få tillbaka min rytm där med tidiga mornar! För aa det är skönt =) hihi då sover man inte bort hela dagen. Man hinner träna och käka frulle inanna plugget osv :)

Nu hinner´jag ju inte till skolan! eller jo sista lektionen om jag skyndar mig men måste ju äta nått innan och träna annars blir det ju fel! Måste hinna träna i af för imorgon är det ju fredag sen har jag ju "ledigt" från min egna träning lördag och söndag så! Och både i tisdags och i onsdas så blev det en himla massa onyttig mat! haha Inte för att det syns på min kropp utifrån men min hälsa blir desto sämre!

Nej nu ska jag glida upp och laga frulle =) eller ja, träna först! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback