Orka vara sjuk!

Nej nu blir jag sur! Kan knappt andas så jobbigt har det blivit nu! tycker inte om förkylningar.. usch.. ska bli så skönt när allt de här är över och jag kan andas normalt :O!!!

I af idag har jag varit med E hela dagen och bara myst =) kom hem för ungefär någon timme sedan kunde inte sova hos honom för att jag mådde så dåligt. Nu ska jag i af kolla på svensson svensson! haha jag och mamam har försökt att pricka in någon repris ända sen i lördas! Alltså en vecka sedan emn men vi är bra! Efter det så har jag tänkt att kolla på bortspolad ahha den är bara fööör skön :D

Imorgon blir det att ta det en massa lugnt också! Vill verkligen bara bli frisk nu inte koncentrera på nånting annat.. Blir väl eventuellt en sjukanmälan till jobbet?.. nej får se hur jag mår imorgon :) vill inte sjukanmäla mig egentligen känns elakt :P haha! Men vad ska jag göra om jag mår såhär?.. I af nu ska jag återgå till tv:n och hoppas att ni mår bättre där ute!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback