Pojkar / killar / män?

Ja killar nu tycker jag att ni ska ta åt er! Vet ni hur jag vill att en riktig kille, eller kankse bör man säga "man" redan nu ska vara haha! Nej han ska självklart ha en positiv inställning till livet och resor! Han ska vara charmig och romantisk, men dock inte för överdrivet. Men överaskningar uppskattas alltid då och då. Han ska bry sig och vara lite smått svartsjuk men gå inte till överdrivt då blir man bara skrämd haha! Sen så klart, ett samtal då och då om dagen när man inte ses känns alltid bra. Men man bör ju inte ringa  runt sådär än 15 - 20 ggr / dag precis haha!

Finns jätet mycket mer att påpeka som den "perfekta" ska vara. Men när det gäller utseendet kollar i af jag först och främst på ögonen, leendet, låren och rumpan! haha Sen finns det ju andra delar som uppskattas desto mer också ;)

Ja jag vet skulle sova! men är ju sex and the city sen 2 och 1/2 män =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback