bööp!

jävla åsne cp! Jag har inga skor för utebruk haha! Får väl ta mina vanliga "dojjor" då =) blir strumpor och sockor till de! Sen har jag lånat min brors underställ nu också så kan väl hålla lite värme i af! Sen ska vi ju sova i sovsäck å ha me oss massa Té och godis å kuddar å myyyys i ett tält! Får väl bjuda in typ två till så man ligger på varandra nästan så vi slipper frysa!

Sen var de det här med veckodagarna! Jag måste hitta mig nått att syssla med så jag funderar, tro det eller ej! Men i af på att börja springa. Blir väl typ ute nu men sen när vintern kommer får jag se, i början lär jag bara köra på gymmet i plugget men sen när dem sandat etc så kan man ju springa på vägarna utan att typ ramla :O haha!

Sen när man sprungit ett tag - bra tag då! haha och fått upp kondisen så börjar man stretcha en massa sen kanske man känner att man har så mycket fritid kvar att man kanske börjar med den älskade cheerleadingen igen? saknar det så himla mycket! Ska lägga in ett klipp på top gun, ett av USA;s bästa lag om jag får säga det själv! Jag bara ryser när jag ser dem de är sååå tufft och ballt å ja! värsta kicken lixom :D saknar den där kicken, när man står på mattan och allt bara släpper man bara kör gärnet! Man visar under en kort tid altl som man strävat efter och tränat efter. Det är som att allt bara släpper och man bara lever ut. Så fucking underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback