God morgon!

såå var man vaken! haha ja, jag vet jag vaknade lite sent idag. Men det kan vara skönt ibland! Dock är det ingenting på tv och jag orkar verkligen itne ta mig ner till video för att kirra nån film.. Får se ska till läkaren alldeles strax tror jag mamma håller på och ringer. Hoppas dem kan hitta vad felet är .. visserlige har jag säkert bara fått halsfluss nu igen men jag orkar inte med mera medecin.. har lixom ätit tre kurer inom 4 månader.

I af nu ska jag inte klaga mera! haha blir nog frisk på ett eller annat sätt. Tur att jag blev sjuk nu bara och inte om två veckor när vi ska flyga för de är ju verkligen inte kul!

Nu ska jag nog lägga in mat i ugnen och sedan äta om det inte blir någon läkartid vill säga.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback