Värdelöst!

heeeeeelt värdelös dag! Nej men har inte gjort någonting annat än typ plockat lite hemma. Resten av dagen har jag typ degat och kollat på tv! Däremot måste jag kolla vart mina skor och benvärmare tagit vägen som jag beställde för ett par veckor sedan.. Hmm. haha i af så verkar fredag bli lyckad. Antingen så är vi hemma hos mig och förar lite eller hos michamela! I af så kommer det att bli trevligt. På lördagen så hoppas jag att det blir bio eller bara en sittning på någon pub med trevligt folk.

Och i min helt värdelösa dag har jag fått jätte trevliga sms! Samt så fick jag ett litet hej från Aram. Saknar honom så himla mycket, det är ett helvette på jobbet utan honom! Men snart är man väl ifrån det hoppas jag verkligen!

Haha nej nu ska jag kolla yttligare lite på tv. Platta mitt hår lite så att det inte är heeelt kaos i dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback