torsdag.

Så försov jag mig.. IGEN! Inte bra. Men vad ska jag göra orkar ju inte stressa till skolan nu precis så jag sjukanmälde mig istället. Fick vara bra så. Just nu sitter jag och kollar på oprah, tycker att det har varit samma sak nu flera avsnitt men kanske bara jag? haha

Och så var helgen spikad nu! Fredagen blir middag hos emma som följs med fest eller dylikt. Sedan kommer lördan då vi ska ut och parta! Söndagen blir det jobba haha inte lika kul men måste ju ha pengar så! Sedan följs ju en lika tråkig veck som denna med skola mån - tors eventuellt fredag :)

Haha just det, fick reda på att vi ska ut och övernatta ute v.41 alltså om SEX veckor ^ helt psyk. Kommer nog typ frysa ihjäl haha! Nej men måste ju för att klara kursen så det är bara ladda med kläder och se ut som michilin mannen! :D Nej nu ska jag äta lite! har lagt in lite fina bilder från mallis här nedan för er som tröttnat på sverige vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback