I would give you everything


Blev lite shopping häromdagen (A) helt underbart såg joseffsson katalogen glida ner genom brevlådan .. inget fan av den katalogen men gav det en chans i af vilket resulterade till en skinnjacka, ett resväskeset och tre par linnen! Skinnjackan är verkligen to die for!! De andra har jag ingen bild på då jag inte hitta någon men ni får se på tisdag! om jag minns då vill säga (A) ;)

Imorgon så blir det jobb igen om jag inte mår lika piss off som idag hade världens migrän och hosta.. suger apa orkari nte bli sjuk nu! jobbar massor och sen är de spanien?!

I af efter d ska jag träffa en vän :) ska bli trevlans. Sen lockar nog sängen en massa då jag råkat vända på dygnet totalt efter denna helg! Kom ju inte hem förän halv 5 imorse heller. . 

På Tisdag ska jag i af träffa jocke vilket ska bli riktigt trevligt =) och komma iväg för att hämta mina saker hos mitt ex. Bad honom ta m. dem till jobbet så jag slipper träffa honom i af! men men får se hur det blir med de litar inte riktigt på att han "minns" att ta m. allt...

åå sitter å lyssnar på Usher - seperated. Helt solklar favorit kan lyssna på den om och om igen helt jävla underbar!!
"So why don't you go your way,
and I'll go mine
Live ur life
And I'll live mine"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback