"The mumie"

Var och såg nya mumie filmen i måndags och trots att jag inte tycker om de här läskiga mumie filmer som fanns när man var yngre var den här helt OK! Lite humor och kärlek lite mer indiana jones typ? mysigt hur som!

Jag har även varit duktig idag nu på jobbet fick ett mail från yves där man hade fri frakt super då jag har så himla mycket att göra tisdagen innan vi åker så har verkligen inte tid att besöka globen för att shoppa aftersun, shampo, balsam och massa små saker! nu får man det lixom hem ;) så himla glad!!

Och ska även hämta ut mitt paket från josefssons idag. så bilder på det hoppas jag kunna lägga in ikväll =)

Nej tillbaka till jobbet kanske? lite lat får man vara ;) dock inte så mkt att göra.. =D


Kommentarer
Postat av: Maria

Det blir perfekt, vi ska ju ändå inte gå och lägga oss så vi kan åka hur tidigt som helst, bara arlanda är öppet:P

Postat av: Maria

föresten så är det jag som har första tjing på honom när man kommer till himlen <3 :D



vi kan ju se den filmen också på söndag kanske :D

fast jag kommer att gråta när jag ser heat :( :'(

2008-08-14 @ 17:19:04
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback