Efter 12 timmars rensning!

Strömmen gick och hela hemmet är uppochned! Men vadå jag har slängt mer än jag någonsin anat att vi haft här hemma? Nej men lyckad dag trotts allt =D haha! Börja med att jag skulle koppla med lampan.. när jag var klar och mamma satte in den gick hela strömmen men det var inte mitt fel, mamma kom på så själv att det skulle vara ojordad sladd. Fråga inte mig skillnaden men men (A)

Det jobbigast är i af gjort hemma! Bara databordet som ska rensas nu å slängas sedan slänga lite andra saker och möblera om, men duktiga har vi i af varit!


Dagen började med staden!



Jag vet inte riktigt vad som hände .. eller jo Maria slog ner burken för den var kanske lika dum som hjärter dam ;D hahahah!! hur som botten av alla saker gick sönder!

Vi åt underbar lunch! Jag åt då utan feta ost :( men överlevde vilket fall som!


Sedan for vi ut till en restaurang vid utkiksplatsen för att ta någon öhm drink? ..



Det var grymt högt å jag var sjukt rädd! Men vad gör man inte för fin fina bilder?



Just lovely!



Älskade Benidorm!

Nyheter om nästa år är att de säkerligen blir i Augusti igen.. Mamma säger att varken hon eller pia kan få semester i månadssluten :( sög ju apa! Dock kan jag ju alltid skjuta fram min 20års dag eller vad säger ni? ;D hihi!!

Nej börjar jobba om 7 timmar så sängen lockar lagom! PUSS


Kommentarer
Postat av: Maria

åå du får mig att längta ännu mera. Det var inte precis som om Andrej var min andledning till att stanna och åka tillbaka men men..:P:D

fatta hur varmt det är i Spaninen vid den här tiden, typ 30 grader :O:(:P:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback