Godkväll, Godnatt

Åå så det var skönt att gå =) vet inte hur många timmar vi var borta? Men skönt var de! Solen sken å ja helt underbart =) Efter blev det en MASSA snack hos mig gud alltså vi kan prata om man säger så ;) haha

Imorgon ska vi kolla ut kläder som kan passa på galapremiären som jag fick biljetter av
Emelie, eller vann under deras gulliga lotteri haha =D Nej men var faktiskt sött hur ni valt ut vinnarna ;) Hur som galapremiär av Kärlek3000 å på en galapremiär kan man ju inte komma i mjukis nej blir lite fina vardagskläder kanske man kan säga ;) Mysigt i af!



Här har vi Sofie och Marie på Galapremiären av Sex and the city! Dock är Kärlek3000 en svensk film så blir ju betydligt mer vardagsklätt än såhär! Men gud så avis jag är vill också vara halvkänd ibland och få gå på Sex and the citys galapremiär =)



Tog mig även i kragen och ringde Nadim - barnets pappa. Tror det tog närmare två timmar innan jag sluta skaka USCH så obehagligt det var. Men hur som så kommer han hit imorgon och lämnar mina skor som jag saknat i över ett halvår. Mina älsklingsskor för att göra det ännu mer viktigt! Nåja har tvingat bror att vara hemma samt så följer lizzan med mig hem när han ska komma då jag inte vågar träffa honom själv.

Men det ska nog gå bra ellerhur? =D

Hoppas även på sömn inatt eller vad säger min lilla plutt? Vi hade en liten brottningsmatch igår då jag tror att h*n tror att man kan försöka spränga upp min mage och komma ut på den vägen haha! Nej men h*n trycker antingen armarna eller benen mot min mage utåt sett vilket är jätte obehagligt! Tänk att det är min lilla plutt som jag lixom tar på? fast hud emellan dåra men ändå. Å gud så jag vill att h*n ska komma nu så jag får pussa å krama å berätta hur mycket jag älskar den varje sekund! Längtar så otroligt mycket =) Min älskling, min bebis. Mitt barn om inget annat som jag älskar mer än något =))

Nej, mkt text inga bilder - tråååkigt! Kan försöka komma in med lite knasbilder från förr om ett tag? kanske kanske. Något bra på tv, börjar få ont i ryggen .. måste kolla =) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback