Vackra löv

Ja jag vet skulle komma hem imorgon men blidde lite ändringar (A) tkr i af att jag var duktig som var där ett helt dygn, inte ni? =))

Mamma kom i af och hämtade mig runt halv 9 snåret precis efter att jag lagat mat i tre timmar .. haha gjorde även lunch åt alla och så drog jag mig upp vid 8 när vi blev väckta för att äta frulle! Jag vet 8? något har hänt med mitt psyke =P

Å vet ni vad jag saknar? Vega och vintern. Där var det så himla mysigt alltid en massa snö. Och ändå ligger det vid Länna inte så långt? Nåja att se stora snöflingor bara falla mot marken för att sedan bilda ett snö av berg lär dröjja innan man ser igen alltså. Tror inte på snö och stockholm längre.. Men jag vill för det är vackert och mysigt och jag älskar promenader i vintermörkret när snön lyser upp så fint. Tänk när jag har min lilla bebis också? och kan gå där med barnvagnen =) gud så mysigt det ska bli! Nu är vi nere på hela 98 dagar också alltså inte långt kvar =)

Tillochmed vintern hos Emil var mys där var det även en massa snö men ganska hemskt att ta sig någonstans om emil hade druckit eller inte orkade köra haha! Men de var ganska intressant också .. =P




 


Kommentarer
Postat av: Ella

Åh har du också bott i vega?

Jag växte upp där.. Älskade det stället :)

2008-11-03 @ 07:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback