Spanien - Benidorm 26 augusti

Tänkte göra nästsista bild update från Spanien nu! Det var alltså 26 Augusti och sista dagen nere i Benidorm. Det börja med ett strandbesök och avslutades med middag ute. Vi tre "flickor" åt kyckling m. pommes! Sedan åt Pia å Sören Entreocute eller hure stavas ahah som btw var såå god! inte ätit så gott kött sedan min pappa jobba på slaktis! MUMS!

Hur som efter det blev de hemgång och kortspel sedan drog vi ut för en sista runda! Våra första engelskmän var hemma å hälsa på i England .. så dem träffa vi inte däremot såg vi dem andra sötnosarna i af (A) hihi sedan mötte jag upp Andrej och spenderade 2 timmar till på Stranden för att sedan bege mig till lägenheten å möta de andra å åka till flygplatsen! - ja jag var dö trött då jag varit uppe hela natten. Men de vare värt ;D hihi


Papparazzi foto? haha!!

Vi tre, PS sofia hade varit där en vecka me DS


Jag lagom glad med en tokig lugg som står åt alla håll!


MUMS! Pia var hungrig å jag också men kan inte äta sötsaker då men god var den!


Jag gjorde nya naglar!


Maria köpte en hajen kortlek men de var inga hajjar haha!!


Nästan väl hemma hitta vi denna underbara sak!


Vi gjorde ett avtryck i benidorm - med publik!


Och vi besökte Bahamas - Maria drack men ändå inte ;D


Vi tog en sista promenad innan jag skulle gå å träffa Andrej


Och vi hitta en ny vän! Nej men seriöst fett het =D jag kallar den
Sofia!

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Sv; Tack så jättemkt - verkligen! (:



Btw, sjukt snygga naglar :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback