Spanien sista morgonen 27 Augusti!


Ombyte! Hade precis kommit "hem" från stranden klockan är ca 07.10?


Så var taxiresan gjord! Nu återstod "endast" 1 timme buss .. sedan flyga ..


Vi som var sena! Bussen likaså..


Och så har vi  checkat in å väntade på .. typ inget?


Hihi


Hade vi någon het konverstation där eller? =D


Tycker vi ser väldigt glada ut .. haha iaf pia =D


Jag å mina miner! Tycker jag liknar min bror hyffsat mycket där inte sant? haha


Gud du ser ju absolut inte uttråkad ut ;D


Å en söt maria =D


Efter mycket upprepande "vi bör nog gå till flyget nu" så fortsatte vi sitta kvar =D


Men tillslut tog vi oss dit sedan tog vi buss till flyget som man fick stå på .. as jobbigt visserligen tog de bara typ kanske 3 min? haha men ajg var trött å hade ont i fötterna!

Sedan flög vi, intressant? Fick dock höra om madrid olyckan när jag väl kommit hem! Ingen hade berättat för mig haha order från mamma hörde jag (A) hon påstod att jag inte skulle flygit hem då .. Kan jag dock hålla med om då piloten sa även i vårt plan "ursäkta förseningen vi hade några tekniska problem" Precis som de i madrid men jag överlevde i af så ;D hihi

Nu ska jag sova har sovit mellan 2 å 10 imorse sedan somna jag om vid 12 tiden och sov till 3. Asskönt. Jag är sjuk - igen.. eller blev nog aldrig frisk men nu känner jag mig ännu värre och har ont i hela kroppen! Ska jobba på måndag hur som i 5 timmar. Sedan till läkaren måste kolla så att de är vanlig förkyldning orkar inget annat!

- God natt


Kommentarer
Postat av: Pauline

HAHAH Mellääää!

Kul att hitta dig bland bloggkommentarer! :)

Postat av: Sofia

Hahha våran konversation var typ ingen konversation? Eller? Hahaha helt störda! Och bilden på oss när du gör min, Vadå övertrötta??? Hahhaa :DDDD <3

2008-09-13 @ 18:49:58
URL: http://guldmedalj.devote.se
Postat av: Sofia

Jag tränar ikväll... Kommer hem runt 10 och är död. Nästan seriöst, haha.

2008-09-14 @ 14:58:15
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback