Update från SÖS

Just nu ligger lillkillen å sussar =) Tog en stund att få honom att verkligen somna in men för någon timma sedan somna han så fint så ;D Han har varit super duktig idag och ätit massor sedan vi blivit inlagda. Tror att det är den där inhaleringen som spökar kanske? Det han inhalerar är adrenalin samt koksalt.


Dem kollade två gånger hur mycket han åt innan vi fick bli lite själva för natten. De två gångerna åt han 100ml respektive 135ml så var jättebra! Skönt att slippa kontroller nu inatt eftersom att man måste väga honom innan matdags samt inhalera vilket tar sin lilla tid och Lukas protesterar bara mer och mer =P


Nej kanske borde jag också sova lite? Just det vi har fått ett jättefint rosa rum =D Varsin säng, dock sover ju lukas med mig så behövdes ju inte riktigt haha! Sedan har vi eget badrum med dusch, toalett och skötbord! Vi har även ett litet bord med tre stolar =) Å så tv, dvd, video och radio! Vi är ju iförsig totalisolerade då Lukas har RS han får inte gå på promenader på sjukhuset hehe =P Stackars lilla pojke =) Men kanske får man åka hem imorgon efter dessa braiga resultat =) Hoppas hoppas!



Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

GUUUUUUUUUUUUD VA SNYGG:D!!!!!!!! 300 BARA? HAHA blåst snubbe:p fick man liggdel oxå till?

Fanns den kvar?:)



lyxigt rum ni fick:_) ´barnsjukhus är visst bättre än vanligt :P hoppas ni får komma hem snart:)

kram

Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Vad är Rs för nått? Har inte riktigt fattat det...

Jag bor i Tidaholm som ligger i västra götaland :) dudå??

Mmm jag har inga killkompisar som jag umgås med sådär men Oliver har sin moffa och Chrille så det går bra med det ändå :)

Men sen ska jag och Oliver flytta härifrån så då lär de inte träffas lika ofta :/

2009-04-21 @ 10:38:23
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Katarina & Neo

Hoppas din lilla pojke blir frisk snart, inte roligt med RS! Hur gamal är din Lukas?

2009-04-21 @ 11:21:46
URL: http://www.wiggo.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback