Städ och lite till dag

God eftermiddag =)

Idag har vi ännu inte gjort något vettigt. Eller lite tvätt och städning har vi hunnit med eller jag då =P Lilleman ligger å sussar så sött i soffan just nu =) Har även tagit mig i kragen och rensat bebiskläder. Det är inte lätt ska ni veta! Vill ha kvar alla. Men man måste inse att lilleman blivit stor också! Har kvar ett par byxor i 62 sedan några som har dubbel storlek 62/68 också. Åtminstonde de som knappt har någon resår! Lilleman är ändå så kort så det är bara i midjan jag måste kolla 62orna annars passar de fin fint fortfarande =)


För ett par dagar sedan. Idag är min plutt hela 6 månader + 1 dag!


Nej nu hör jag lite från soffan, tjingeling!





Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

haha lustigt. vi har oxå sorterat kläder idag!

Postat av: Ruby och Milo

haha ja... helt galet:)

TJOHO en har ringt på vagnen. hon skulle ev komma å titta imorrn, hoppashoppashoppas!

hur har er dag varit?

2009-08-07 @ 22:50:11
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback