Det här med datorn..

ÅÅååå så jag är TRÖTT! Klockan TIO somnade jag igen och fick sova till tolv. Hur kan man ligga och vrida o vända på sig i över sex timmar? Nog för att jag har svårt att somna =P

Blev i af en tripp till stan där jag hämta ut datorn. Konverstationen löd följande
Jag: Hej hej! ska hämta ut min dator *plockar fram servicenumret*
Snubben: Aa okej - går och hämtar
Snubben: Ehm.. verkstan hitta inge fel..
Jag: VA?! Alltså det är FJÄRDE gången nu? :S
Snubben: ja alltså dem återställde hela datorn så den ska funka!
Jag: Ja men alltså det är PRECIS de dem gjort tre gånger innan också..
Snubben: Ehm.. ja men du får väl testa men om det inte funkar glöm inte kvittot så att vi kan reklamera till verkstan också eftersom att vi betalade för denna service
Jag: Ehm.. jaha? Jaja får väl tacka dig i af för din tid så lär vi ju ses sen igen!

Ibland blir man ju tokig. Självklart funkar den än så länge men sitter på mammas för sofias mobila bredband vill inte installeras... och jag + teknik är ingen bra sammankoppling!

Ibland saknar jag att ha en pojkvän som kan göra dessa knasigheter ÅT MIG. Men det är ännu mer underbart att fixa det själv - detta är dock ett problem jag ALDRIG kommer kunna lösa själv då det inte intresserar mig för fem öre.

Roligare saker? Lukas fick mig att apgarva då han bokstavligen försökte slå av sig vantarna. Funkade inte kan jag också tillägga! Hade även SWEEET sällskap av Eleonor + söt danja i stan. Imorgon väntar .... LÄKAREN wihoo min rygg ska bli fixed! Efter det så blire huge bostäder borta i huddinge =) SWEEEET!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer och sonen Lukas

Sv: Jag tänkte ha honom hemma tills han är 1½ tror jag. Jag börjar nog bli extremt rastlös och skulle vilja jobba men jag har inte samvete att lämna honom när han är så liten än :/ Du då?



Hmm konstigt att dom inte hittar nått fel när det uppenbarligen är det. Om du fått lämna in den 4 gånger!! Irriterande :/

Postat av: Emelie

Hej, jo han har blivit bra stor nu. :) Jag bor i valbo, ca 1 mil utanför gävle, och jag trivs. :) Men jag skulle ju gärna vilja flytta högre upp i landet. ;D Men det är ganska lugnt och tryggt här så jag skulle nog kunna rekomendera att bo här om man har barn. :)

2009-12-08 @ 20:19:15
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi busgrabb redan nu ;)



2009-12-08 @ 21:55:48
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Ida - Vi och hon ♥

aha! Jag har bara fått som svar att hon kan få utskrivet slemlösande "hostmedecin" men det är ju torr rethosta hon har, inte speciellt slemmig.. Vi fick en flaska Bricanyl iaf men den har inte hjälpt.. OM du har lust att kolla vad din heter så gör gärna det men inte om det är allt för jobbigt :)

2009-12-08 @ 23:37:33
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Ida - Vi och hon ♥

sv: nej det va den jag hade problem med... äntligen kom den, 2 veckor efter jag betalat :/ Men fin är den, och det var värt väntan :)

2009-12-08 @ 23:47:19
URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback