Sällskapssjuk

Oj oj här sov vi länge! Hela tre timmars sömn fick jag nu på dagen också måttligt skönt ;) lär nog ha lite sömnsvårigheter däremot ikväll kanske? Nåja kan väl sitta här å nörda lite då om ryggen och allt pallar haha =D

Å snart kommer första
Sofia över å käkar lunch med mig! Mys jag hatar att äta ensam de är tråkigt (A) hihi å sen så ska andra Sofia komma över när hon slutat jobbet =D Gud så mycket sällskap jag får idag! Jossan kanske även kommer när hon slutat haha känns som att jag ringer runt alla sötnosar lite väl mycket nu men faktiskt trist att vara själv hemma speciellt i denna längtan =D



Å Maria messar mig nu från England, nej jag är inte alls avis bara sådär SUPERDUPER MYCKET!! Nåja snöovädret har lagt sig å nu är det typ vår där.. det här med växthuseffekten börjar skrämma mig lite hihi =D




Kommentarer
Postat av: alec

thihi jaaa H*n har det skönt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback