Brittisk accent

Mer kul som hände på nyår var att jag fick ett väldans oväntat sms från en engelsk snubbe som vi mötte i spanien. John Stables. Klingar det inte helt för bra eller? Älskar engelska namn låter så där himlans coolt!

Nåja facebook verkar mer normalt i england än Sverige så nu är vi vänner där också! Så nu ska jag spendera himlans massa minuter till att kika in hans benidorm album. Stuart (inte little, höhö) är ju med på en himlans massa bilder och ni skulle också varit förälskade fall ni hört honom prata å le!

UPDATE: jag fann honom bland hans 2061 vänner... tog mig faktiskt bara någon minut ;) de lönar sig att kunna förnamnen i af haha!

UPDATE 2: Höll mig från att inte ropa ut "GUD SÅ JAG ÄR HELT FUCKING AVIS PÅ ER SOM FÅR LEVA MED ER SJÄLVA I ETT SÅ HIMLA COOLT LAND MED VÄRLDENS SNYGGASTE ACCENT!!!" å skrev istället "hi there, yea saw that but there was like houndreds of them but almost get finish ;) haha"

är jag inte duktig? Stjärnpoäng till mig vettja!

Kommentarer
Postat av: naddie.

tycker också engelska namn låter så mysiga :D



.. visst har teddykompaniet mycket! finns en del och shoppa online med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback