Inte på topp

Haft en lagom seg dag! Vill bara sova bort hela dagen egentligen.. och Nadim får man som vanligt inte tag på! Och så har jag slagit sönder min telefon också... Gaah va jag hatar touch!! Men får väl åka till Farsta eller nått imorgon så att jag får ny telefon.. Har mammas gamla just nu i af men alla nummer är självklart sparade på telefonen!

Låter som en bra dag? Hade det i af trevligt en stund med Ninni! Skulle nog egentligen behöva ta en lååång promenad och ruska av mig all ilska typ? Är långt ifrån på humör! Och min lilla pojke ligger och sover och har gjort det alldeles för länge nu! Vill pussa å krama honom haha! Men kanske ska ta å lägga mig ned brevid honom istället?

PussoKram och typ god natt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback