Dopklädsel

Äntligen har jag kommit på vad jag ska ha på dopet! Eller jag tror det i allafall. Vad tycker ni, funkar detta?


Det blev faktiskt en bra dag! Även trotts att vi spenderat hela kvällen hemma helt själva. Det har varit super mysigt =) Eller lilleman slockna runt tio tiden brevid mig snuttandes på bröstet! Jag är som sagt en levande napp haha har försökt med massa nappar men han bara spottar ut! Postiva med det är dock att jag slipper nappavvänjning. Wiho!?

Middagen var SUPER god åt plankstek men denna var speciell. Under biffen så låg det stekt paprika samt zuccini och under de så var det lite sweet chilisås MUMS å så rödvinssås + bea! Blir till att besöka någon annan gång också :) rekommenderar varmt för er i stockholms området! Det är en närkrog vid enskede gårds tunnelbanestation =)

Nu blir det lite bilder som legat å sussati kameran!



Påväg hem från sjukan, glömmer man tjockiströjja så får man göra det bästa utav situationen haha!


Mysbilder från middagen i torsdags


Å så från Farsta i fredags m. Kaveh å Jessipess


Slutligen, påväg hem idag!

Nu är jag heelt slut å ska inta sängen brevid min prins! Hoppas ni haft en fin helg och får en underbar "slapp"söndag. Kramar ♥







Kommentarer
Postat av: Okana - lyckligate blivande mamma

Har aldrig sett en sötare unge :)

Kram

Postat av: Emilie-Mamma till Liam

sötig liten grabb du har. vi ska också ha dop snart (28juni) och jag har också problem med kläder, varför ska det vara så svårt kan man ju undra =)



MvH Emilie

2009-05-24 @ 19:19:15
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är jättefin i dopkläderna! Väldigt fina bilder på din lilla pojke också : )

2009-05-25 @ 08:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback